ELHIVATOTTSÁG


Gyűjtsd szelektíven a szemetet, fogyassz kevesebbet, ha vásárolsz próbálj meg funkcionális, minőségi termékeket vásárolni, amelyeknek hosszú az életciklusa, kerüld az egyszer használatos műanyagokat, lehetőleg minden olyan műanyagot, ami elkerülhető, ne használj több vizet, mint amennyire szükséged van, egyél kevesebb húst, ne szennyezd a környezeted.
Hiszünk abban, hogy ezek a fogalmak mindenkinek ismerős/fontos, aki tudatosan fenntartható életmódot kíván folytatni.

TETTVÁGY


Mindamellett, hogy mi is igyekszünk ezek mellett az irányelvek szerint élni, 2017 telén eldöntöttük, hogy ennél többet akarunk tenni a környezetért.
Szerettünk volna létrehozni egy olyan zöld brandet, amely képviseli a fenntartható jövő iránti elkötelezettséget és anyagilag is támogatja a már működő, rendkívül hasznos munkát végző környezetvédelmi szervezeteket. Emellett közelebb hozza a laikusokat a konkrét környezetvédelmi tevékenységekhez.

ÚJ ASPEKTUS


A divatipart választottuk kihívásként, mivel ugyan kevesebb figyelmet kap zöld megoldások terén, de hatalmas az ökológiai lábnyoma. Egy olyan kiegészítőt akartunk megalkotni, melyet mindig büszkén viselhet tulajdonosa ugyanakkor testre szabható, egyedi.

Mi lenne, ha termékünk árából, nem egyszerű adományként támogatnánk a magyar környezetvédelmet, hanem projekt alapú szemléletet alkalmazva, a vásárló döntené el, melyik partner, melyik projektjét támogatja a termék megvásárlásával. Mi lenne, ha így saját környezetvédelmi portfólióra tehetne szert és mindez már messziről látszana egy trendi kiegészítőt viselve. Mi lenne, ha a fogyasztó visszacsatolást kapna, hogy mire lett elköltve ez a támogatás?

Fenntartható jövő


Termékeink kizárólag újrahasznosított és/vagy újrafelhasznált anyagokból készülnek, ezzel is letéve voksunkat a zero waste megközelítés mellett.

Amellett, hogy non-profit szervezeteket, alapítványokat támogatunk termékeinkkel, saját projektekkel is hozzá kívánunk járulni a zöldebb jövőhöz. Továbbá olyan innovatív kezdeményezéseket, kutatásokat is kívánunk támogatni, melyek úttörők lehetnek a környezetért folytatott harcban.

Koncepciónk


Az előző kérdéseket megválaszolva körvonalazódott a CRKL ékszerek gyűjthető kollekciója, mely révén egy komplex terméken keresztül több környezetvédelmi cél is támogatható transzparens módon.
Víziónk a környezetvédelem jelenleg non-profit alapon működő szereplőinek for-profit oldalról való támogatása egy erős zöld brand éptítésén keresztül, amely integrátori szerepet tölt be az egyes környezetvédelmi tevékenységek és zöld megoldások támogatása terén. LOKÁLIS Napjainkra globális környezeti problémákkal küzdünk, viszont fontos észben tartani, hogy ezen problémák ellen lokálisan kell felvenni a harcot.

 
Image
Víziónk a környezetvédelem for-profit oldalról való támogatása egy erős zöld branden keresztül, amely integrátori szerepet tölt be az egyes környezetvédelmi tevékenységek és zöld megoldások támogatása terén.Zele Bence, CRKL alapító

ELHIVATOTTSÁG


Gyűjtsd szelektíven a szemetet, fogyassz kevesebbet, ha vásárolsz próbálj meg funkcionális, minőségi termékeket vásárolni, amelyeknek hosszú az életciklusa, kerüld az egyszer használatos műanyagokat, lehetőleg minden olyan műanyagot, ami elkerülhető, ne használj több vizet, mint amennyire szükséged van, egyél kevesebb húst, ne szennyezd a környezeted.
Hiszünk abban, hogy ezek a fogalmak mindenkinek ismerős/fontos, aki tudatosan fenntartható életmódot kíván folytatni.

TETTVÁGY


Mindamellett, hogy mi is igyekszünk ezek mellett az irányelvek szerint élni, 2017 telén eldöntöttük, hogy ennél többet akarunk tenni a környezetért.
Szerettünk volna létrehozni egy olyan zöld brandet, amely képviseli a fenntartható jövő iránti elkötelezettséget és anyagilag is támogatja a már működő, rendkívül hasznos munkát végző környezetvédelmi szervezeteket. Emellett közelebb hozza a laikusokat a konkrét környezetvédelmi tevékenységekhez.

ÚJ ASPEKTUS


A divatipart választottuk kihívásként, mivel ugyan kevesebb figyelmet kap zöld megoldások terén, de hatalmas az ökológiai lábnyoma. Egy olyan kiegészítőt akartunk megalkotni, melyet mindig büszkén viselhet tulajdonosa ugyanakkor testre szabható, egyedi.

Mi lenne, ha termékünk árából, nem egyszerű adományként támogatnánk a magyar környezetvédelmet, hanem projekt alapú szemléletet alkalmazva, a vásárló döntené el, melyik partner, melyik projektjét támogatja a termék megvásárlásával. Mi lenne, ha így saját környezetvédelmi portfólióra tehetne szert és mindez már messziről látszana egy trendi kiegészítőt viselve. Mi lenne, ha a fogyasztó visszacsatolást kapna, hogy mire lett elköltve ez a támogatás?

Koncepciónk


Az előző kérdéseket megválaszolva körvonalazódott a CRKL ékszerek gyűjthető kollekciója, mely révén egy komplex terméken keresztül több környezetvédelmi cél is támogatható transzparens módon.
Víziónk a környezetvédelem jelenleg non-profit alapon működő szereplőinek for-profit oldalról való támogatása egy erős zöld brand éptítésén keresztül, amely integrátori szerepet tölt be az egyes környezetvédelmi tevékenységek és zöld megoldások támogatása terén. LOKÁLIS Napjainkra globális környezeti problémákkal küzdünk, viszont fontos észben tartani, hogy ezen problémák ellen lokálisan kell felvenni a harcot.

Fenntartható jövő


Termékeink kizárólag újrahasznosított és/vagy újrafelhasznált anyagokból készülnek, ezzel is letéve voksunkat a zero waste megközelítés mellett.

Amellett, hogy non-profit szervezeteket, alapítványokat támogatunk termékeinkkel, saját projektekkel is hozzá kívánunk járulni a zöldebb jövőhöz. Továbbá olyan innovatív kezdeményezéseket, kutatásokat is kívánunk támogatni, melyek úttörők lehetnek a környezetért folytatott harcban.


Image
Víziónk a környezetvédelem for-profit oldalról való támogatása egy erős zöld branden keresztül, amely integrátori szerepet tölt be az egyes környezetvédelmi tevékenységek és zöld megoldások támogatása terén.Zele Bence, CRKL Alapító